Proefpakket bestellen

Proefpakket

Ervaar de kwaliteit van Hesselink

Koffie uit eigen branderij

Verwante producten

Klantenservice

Kunnen wij je ergens bij helpen? Mocht je vragen hebben over je bestelling of onze producten, dan kun je via deze pagina contact met ons opnemen.

Contact opnemen:

* Dit zijn verplichte velden

Adresgegevens

Hesselink Koffie Webshop B.V.
Rondweg Zuid 95
7102 JD Winterswijk
webshop@hesselinkkoffie.eu

KVK 34103074
BTW NL806846872B01

Meest gestelde vragen

Waar kunnen we je bij helpen?

Bestellen & betalen

  • Wat zijn Golden Beans?

    Drink je onze koffie? Dan spaar je automatisch Golden Beans! Voor elke euro die je in onze webshop besteed worden deze spaarpunten aan je account toegevoegd. Op deze pagina vind je alle producten waar jij je gespaarde Golden Beans voor kunt gebruiken.

  • Hoe plaats ik een bestelling?

    Selecteer een product en geef het aantal op. Druk daarna op ‘in winkelmand’ en klik op afrekenen. Vul hier je factuurgegevens in, kies je verzend- en betaalmethode en betaal je bestelling.

  • Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

    Je kortingscode kun je invullen in de winkelmand of de afrekenpagina.

  • Heb ik een account nodig om te bestellen?

    Nee, je hebt geen account nodig.

  • Kan ik achteraf betalen?

    Nee, deze optie bieden wij op dit moment niet aan.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Een bestelling kan alleen geannuleerd worden als deze nog niet in behandeling is genomen. Neem hiervoor contact met ons op via deze pagina.

Over Hesselink

  • Kunnen we de koffiebranderij bezoeken?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. We geven alleen rondleidingen in onze koffiebranderij voor zakelijke klanten, partners en leveranciers.

Verzending & bezorging

  • Is de verzending gratis?

    Bestellingen vanaf €50 betalen geen verzendkosten. Komt je bestelling niet aan de €50? Dan betaal je €3,95 aan verzendkosten.

  • Wie verzendt mijn bestelling?

    De bestelling wordt verzonden via DHL.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De status van jouw bestelling is te volgen via de Track & Trace code. Heb je geen Track & Trace ontvangen en wil je toch weten wat de status van je bestelling is? Neem dan contact op met onze klantenservice. De bestelling wordt zo spoedig mogelijk geleverd.